Pieces

Excese

Posted in Uncategorized by madalina2411 on 08/13/2009

Spatele ma doare cumplit si picioarele imi sunt amortite. Imi tin capul aplecat pentru a evita privirile celor cativa trecatori de pe strada. Ochii imi sunt impaienjeniti, iar cearcanele ating o nuanta de mov inchis. Merg clatinandu-ma, oprindu-ma din cand in cand ca sa imi dau seama unde ma aflu si cat mai am pana acasa.

E o noapte din cele care te sperie, iti intra in vene si in suflet si te fac sa vrei sa se lumineze cat mai repede. Sau cel putin asa mi se intampla mie. Pe strada e liniste. Ecoul pasilor mei se rasfrange in peretii cladirilor pe langa care trec. Parca si ultima vietate s-a dus la culcare, numai eu nu.

Aburii alcoolului ma ametesc. Cate pahare au fost? Nimeni nu mai stie… Cate apeluri pierdute de la parinti? 6 doar in ultimul sfert de ora. Desi stiu ce ma asteapta, abia astept sa ajung acasa. Macar acolo nu trebuie sa imi fie frica. Desi am privirea incetosata si sunt dezorientata, cateva versuri imi suna in minte:

„Is this the real life?
Is this just fantasy?
Caught in a landslide
No escape from reality”

Intr-adevar, nicio cale sa scapi de realitate. Nu vreau sa vina dimineata …

Lasă un răspuns

