Pieces

De ce te iubesc

Posted in la-la-la-loveee by madalina2411 on 08/21/2009

Pentru ca esti cel mai bun prieten al meu, pentru ca esti persoana careia pot sa ii spun orice, pentru ca oricand am o problema stiu ca pot apela la tine, pentru ca desi fac mofturi, in fata ta mereu imi sunt scuzate, pentru ca faci drumuri de ore bune (7 mai exact:P) numai ca sa ma vezi, lucru care ma maguleste teribil, pentru ca mi-a placut cum la ziua ta ezitai sa canti la chitara in fata tuturor, pentru ca ma distreaza cum strigi la mine ‘Fato!’ de fiecare data cand ma uit stramb la tine daca imi vorbesti de jocuri pe calculator, pentru ca esti primul tip caruia ii place Audrey Hepburn, pentru ca faci niste cadouri atat de pline de insemnatate incat faci ca aruncatul lor, fie si intamplator, sa fie o crima, pentru ca iti sufli parul din ochi in cel mai amuzant mod cu putinta, pentru ca eu inca cred ca esti blond, pentru ca ma ierti, mult, mereu, si esti in stare sa induri multe pentru mine, pentru ca te-ai balbait grozav cand te-am pus sa iti recunosti greseala, dar meritai tortura, pentru ca esti singurul care nu se supara cand il ciupesc, pentru ca iti spun cele mai aiurea poante si tu razi, pentru ca ai fost prima persoana care m-a facut sa inteleg ca nu sunt intr-atat de mediocra cum credeam si ca pot face orice, trebuie doar sa vreau, pentru ca premonitiile tale se adeveresc intotdeauna, pentru ca te strambi in cel mai adorabil mod cu putinta cand iti impletesc parul, pentru ca chiar ai fata de copil inocent in anumite momente, pentru ca as fi fost o epava din cauza tuturor belelelor in care am intrat pana acum, daca nu erai tu, pentru ca ma faci sa rad pana nu mai am aer si fara sa am vreun pic de alcool, pentru ca scrii super, pentru ca imi spui noaptea tarziu povesti la telefon cand sunt aproape sa adorm, pentru ca imi spui mereu ca iti e dor de mine desi abia ne-am vazut si asa ma faci si pe mine sa imi fie, pentru ca ai zis ca imi iei flori de ziua mea, pentru ca uneori imi dai senzatia ca ma cunosti mai bine decat o fac eu insumi, pentru ca ai acceptat de bunavoie sa vii la Muzeul de Istorie cu mine unde btw, chiar mi-a placut:), pentru ca desi nu stai neobligat la poze tot gasesc una care sa iti placa si pentru ca imi dai un motiv nou sa te iubesc in fiecare zi.🙂

Cat despre ce am vazut la tine, am vazut un om amuzant, sincer, cu care am unele dintre cele mai marunte lucruri in comun si pe care nu o sa il pot da vreodata uitarii.

Acum ti-am raspuns la intrebare?

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. hannah said, on 09/10/2009 at 7:44 pm

    e genial:X😀


Lasă un răspuns

