Pieces

Regret

Posted in aberatii by madalina2411 on 08/21/2009

Si stii, o sa imi fie dor de noi. De toate lucrurile alea care erau ale noastre. De filmele vechi pe care le urmaream impreuna pe canapeaua ta cea veche. De cum ne planuiam vacantele si viitorul nostru de oameni bogati care au posibilitatea sa faca tot ce vor. De cum ne beam cafeau tacuti, unul langa altul, dimineata de dimineata, fiind prea ocupati sa o savuram cum se cuvine. De cadourile pe care ni le-am facut. De aniversari. De cum ne venea sa ne strigam fericirea in mijlocul strazii pentru ca ne iubeam. Tu mi-ai spus sa te scuz, nu ai vrut, nu ai realizat ce faci de fapt si ma iubesti. Stii ce, si eu te iubesc, dar daca ne iubim, de ce tu esti aici pe banca langa mine, uitandu-te in gol, iar eu … la cateva sute de kilometri(i) distanta, undeva pe o plaja uitata, unde… stii tu… a inceput totul? De ce tu esti doar cu orgoliul ranit, iar eu imi traiesc viata intr-un stil robotic, fara constientizez ce fac? De ce doar eu stau cu ochii pironiti in tavan, fumand tigara dupa tigara si simtind cum lacrimile mi se inoada pe barbie, inainte sa cada, fara sa-i pese cuiva? Poate ca tu trebuia sa fi aici. Sa simti asta. Sa gandesti toate astea. Eu ti-am spus ca te iubesc, chiar si atunci cand ai recunoscut tot si acelasi lucru mi-ai zis si tu. Dar de ce cred ca de fapt ai spus-o sperand sa scapi mai usor? Te iubesc degeaba, ti-ai irosit toate sansele.

P.S.: this is pure, pure fiction.:]

Lasă un răspuns

