Pieces

You’ll be missed

Posted in Uncategorized by madalina2411 on 09/07/2009

O sa imi fie dor sa ma trezesc cand am eu chef,  sa fac mii de poze, sa ies la basket, sa ma uit la filme vechi si seriale, sa citesc muuult, sa mor de cald, sa alerg prin ploaie, sa rad la cele mai aiurea bancuri, sa beau bere, sa ma plimb prin centru, sa pierd vremea prin Carturesti, Sala Dalles, Motoare, Fire, Mc-urile din Romana si din Unirii, sa dau din cap pe Vita in ploaie, sa ma intalnesc cu o gramada de oameni, sa inot, sa stau la soare, sa ma uit la pelicani, sa ascult Pasarea Colibri, sa ascult ploaia, sa imi cumpar albume Metallica, sa ma uit la filme de groaza, s-o vad pe tipa din Fire zbenguindu-se pe Maiden si dand volumul tare, sa joc ore intregi macao cu mama, dar si de colegi (nu imi vine sa cred ca spun asta!).

Insa e de bine totusi. Vine toamna, frunze ruginii, material bun de pozat, colegi noi, Maraton Folk, piese de teatru basket intre frunze, chiul, o ora in plus de somn (chiar, cand se regleaza ceasurile?), ziua mea, Sf. Nicolae, Craciun, tone de cadouri, zapada (sper sa scap, inca sper:)) si mult vin fiert.

But still, Summer, you’ll be missed. Come back quickly!

And yes, this was our first.🙂

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. hannah said, on 09/10/2009 at 7:56 pm

    toamna=frunze colorate, vreme potrivit de rece, hanorace geci & bascutze:D, scoala& chiul😀, parcuri, basket pana ne ingheata si sangele in vene, pozeeeeeeeeee, mai bin spus super distractie:D hai k imi place:D


Lasă un răspuns

