Pieces

Cum ar fi fost daca…

Posted in missing you, Uncategorized by madalina2411 on 10/05/2009

Nu sunt genul de om care se lasa usor impresionat. Sau emotionat. Sau orice altceva. Dar azi am patit-o si eu. Mi-a venit sa plang in mijlocul strazii.

Intarziasem o tona. Trebuia sa ma intalnesc cu niste colegi in Herastrau sa mergem sa facem niste poze la Muzeul Satului pentru un fel de proiect la scoala. Nimic special pana aici. Am iesit in graba cu castile in urechi (daca nu ma inseala memoria canta „Dance Of Death”) cand vad o vecina cu nepotica ei la plimbare pe strada. Ii zambesc si o salut repede si rece. Dar ea nu se lasa. Ma angreneaza intr-o conversatie din care nu vroiam sa fac parte. Nu tocmai atunci cand aveam ceva de facut. „Ce mai faci? Cum e la liceu?” banalitati… Ii raspund politicoasa, dar succinta. Pana cand…:

„Ce s-ar mai fi bucurat Thea sa te vada la liceu…” Gata. Pana aici a fost. Totul pana aici. Vorbesc des despre ea si nu ma deranjeaza si nu ma sensibilizeaza cu nimic aproape niciodata, dar asta mi-a pus capac. Mi-a venit sa plang. Acum am realizat de fapt. Asa e, ea nu e langa mine acum. Desi ce bine ar fi fost daca era. Ce multe se schimbau daca era aici. Ce mult MA schimbam daca era aici.

Sa stii ca mi-e dor de tine. Am realizat acum ceva vreme ca am uitat ‘Somnoroase Pasarele’. Stii ce mult m-a durut? N-am purtat in prima zi de scoala margelele facute de tine, dar am avut soparla si banutul de la botez. Simteam ca intr-un fel sau altul trebuia sa te am langa mine. Aproape 12 ani…

Lasă un răspuns

