Pieces

My tender spot sau Nu am chef de tema la Franceza

Posted in aberatii, scoala by madalina2411 on 10/15/2009

A doua partea titlul explica clar motivul pentru care m-am pus pe postat tocmai la ora asta cu ochii inchizandu-mi-se. Deeeci…am gasit si eu lista „aia” cu fobiile alfabetizate. Le voi face publice cu speranta ca nu imi veti face viata un cosmar folosindu-va de ele. Asadar:

Abuse, sexual- Contreltophobia.

Amnesia- Amnesiphobia.

Choking or being smothered- Pnigophobia or Pnigerophobia.

Choking- Anginophobia.

Cholera- Cholerophobia.

Bearing a deformed child- Teratophobia.

Dental surgery- Odontophobia.

Hurricanes and tornadoes- Lilapsophobia.

Lightning and thunder- Brontophobia or Karaunophobia.

Muscular incoordination (Ataxia)- Ataxiophobia.

School, going to school- Didaskaleinophobia. – asta nu-i a mea, sa se ghiceasca personajul😀

Hmm…ce putine…

In alta ordine de idei, sper sa nu mai am parte de prestatii dinastea la matematica ffs! Sper sa iau macar un 6 si ma declar multumita. Acum ma concentrez pe tema (nefacuta) la franca, fizica si chimie. Si sper sa mearga mai bine ca la mate…

Simt o acuta nevoie sa ma uit la Skins. Nu m-am mai uitat de secole. Oare unde or fi DVD-urile, ALINUŢ?😀 Si off-topic: ma bucur ca ne place acelasi super telefon.

Gata,mult prea multa lene. Somn si culcare.

P.S.: You can write a comment with you phobias too. And with jokes with bunnies!😀

2 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. alina said, on 10/15/2009 at 8:48 pm

    care DVDuri madalinut? :”> ai vedenii? ai nevoie de terapie??? eu nu stiu nimic de niciun DVD!!!! si da, telefonu ala e….=p~ mega ultra dadada il ador si as putea abera 15 mii de ani pe tema asta dar mi e lene
    xoxo, gossip girl [inside joke, sa moara franta]

  2. madalina2411 said, on 10/15/2009 at 10:15 pm

    oare care dvd-uri? alea pt care m-am milogit de stefan!!!:)) vreau telefonuuuul ala =p~
    ps:ce date private si personale ne dezvalui alinut?:> ca daca nu o fac ei pentru tine, macar bucura-ti fanii si fa-o tu, zic.


Lasă un răspuns

