Pieces

Lalalala muuulti ani mie:D

Posted in lma mie, scoala by madalina2411 on 11/25/2009

Doamne, nu m-as fi asteptat la asta in veci! Sunteti incredibili, frate! Am primit in noaptea de 23 spre 24 la 00:00 3 mesaje de la multi ani in acelasi timp,plus alte o tona,la scoala am fost ASALTATA si mi-ati dat cadoul care a fost super dragut si ati navalit mult prea multi in Down in pauza ca sa ma felicitati si sa luati bomboane, au fost o gramada de oameni care mi-au urat la multi ani si m-au felicitat desi nu mai aveam bomboane (DIN 3 CUTII!!:)) si eu cu Dragos am uitat sa ne servim unul pe altul. A fost tare dragut ^^.

Si chitara mea cea noua e geniala :D:D:D

Lasă un răspuns

