Pieces

Tie

Posted in missing you by madalina2411 on 12/19/2009

Photobucket
Ma chinui sa scriu ceva si nu reusesc,sterg de 1000 de ori pentru ca chiar nu stiu cum as putea sa ne caracterizez. La dracu cu tot, ne-am schimbat atat de mult si presimt ca o sa mai treaca putin timp si o sa ne uitam una la alta doar ca doua straine pentru ca nu ne mai recunoastem. Si imi pare rau, sa stii. Dar erau multe care nu-mi conveneau si multe pe care nu am mai putut sa le inghit. Si dupa ce un timp abia daca ne mai vorbeam. Acu e cat de cat ok. Dar oare cat o sa mai tina? Stii ce? Cred ca singurul motiv pentru care am mai pastrat legatura cu tine e ca esti singura dovada vie a unui trecut pe care nu as vrea sa il dau uitarii prea curand.

photo taken from here

Tagged with:

2 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. izell said, on 12/23/2009 at 6:03 pm

    Oh, cat ma caracterizeaza articolul asta, cat de mult seamana cu situatia mea.


Lasă un răspuns

