Pieces

Again and again

Posted in aberatii, scoala by madalina2411 on 01/04/2010

Mda, mai am fix 4 minute pana sa incep sa ma imbrac sa ma duc la scoala. Iar. Iar a inceput scoala. A inceput IAR un an si nu, nu mi-am planificat nimic important in anul asta, pentru ca stiu ca o sa fac ca de fiecare data, o sa vad cum trec pe langa mine ocaziile sa indeplinesc chestia pe care mi-am propus-o si in decembrie cine intra in depresie? Eu, da, exact.
Oricum ma uitam in urma la anul care s-a incheiat si pot spune ca a fost unul din cei mai buni. Daca nu chiar cel mai bun pentru mine. M-am schimbat enorm, am invatat multe lucruri, multe dintr-alea pe care nu ti le zice nimeni la scoala, mi-am facut prieteni noi, buni si multi, mi-am dezvoltat gusturile muzicale, oricum as pune-o nu mai sunt aproape deloc persoana care eram pe 4 ianuarie anul trecut. Si nu pot sa zic ca ma simt prost din cauza asta.

La multi ani, 2010! Mda.

Lasă un răspuns

