Pieces

Chestii multe si marunte

Posted in aberatii, scoala, Uncategorized by madalina2411 on 02/23/2010

Lipsa de timp sau poate proasta mea organizare ma fac sa nu mai pot face prea multe lucruri. Din cauza asta postez atat de rar. Mi-e dor sa am timp de toate, citit, stat/dormit, ascultat muzica, mers la film, fotografie… nu sa trebuiasca sa aleg intre ele…

E plictisitor, obositor si uneori cam inutil la scoala, dar totusi desi nu sunt aici de mult timp, am avut parte deja de cateva momente speciale. Am intalnit oameni amuzanti, pe aceeasi lungime de unda cu mine. Daca cumva voi avea noroc si stiuatia nu se va schimba, chiar o sa imi placa aici.

Deocamdata…ma intorc la tema la romana..

Lasă un răspuns

