Pieces

Ce vreau eu acum

Posted in aberatii, scoala by madalina2411 on 04/22/2010

– sa nu imi mai trec atat mana prin par

– sa mai capat niste creier

-sa opresc timpul in loc

– sa le las dracu de aplicatii de pe facebook ca mi-e somn si stau de ele

– sa nu mai mint

– sa scap de teze cu note mari

-sa vina vara

– obiective

– sa fac poze oriunde,oricand,oricum,oricui

– sa nu o mai aud cantand pe Lady Gaga

– sa nu dau luni test la fizica

-am mai zis cumva ca mai vreau niste creier/minte?

Pe bune acum, in ultima vreme parca obosesc asa tot mai rau si mai des. Si parca nu am timp sa ma recuperez ca trebuie din nou sa fac ceva. Slava Cerului ca dupa astea 3 sapt cu teze, vin AC/DC si excursia si o sa fie Rai. Nici sa scriu nu am mai avut timp. Fiecare clipa libera pe care o am mi-o petrec dormind ca sa ma pot tine pe picioare in urmatoarele…20 de ore in care stau treaza. Mi-e dor si sa desenez. Nu pot crede de cand nu am mai facut asta! Si mi-e dor sa ies asa sa ma intalnesc cu toata lumea. Am senzatia ca eu traiesc numai vara ca-s singurele luni cand pot iesi cand am eu chef. Abia astept sa se termine toata asta. Sa termin toate scolile pe care le am de terminat si apoi sa pot sa ies mai mult de o singura data in weekend, sa pot sa am banii mei… Parca cu fiecare an care trece am din ce in ce mai putin timp. Cu greu imi vine a crede ca peste doar un an si vreo jumate toata euforia trece si incepe dansul: „aaa,esti a11a acuma, meditatii peste meditatii peste meditatii!” de parca nu aveam si asa destule…

Sincer ii apreciez pe cei care au reusit sa treaca peste perioada asta fara sa aiba niciodata niciun regret ca poate cat ei stateau in banca la ore erau altii care isi traiau mai bine viata, fix in curtea scolii.

Whatever, e aproape 3 si eu maine ma trezesc devreme…

4 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. hannah said, on 04/25/2010 at 11:42 am

    Culmea si eu trec prin toata chestia asta.Nu am timp de nimic.Scoala imi ia tot timpul si dorm cam 5 6 ore pe noapte . Dar macar vine vara😀

  2. madalina2411 said, on 04/25/2010 at 12:06 pm

    Vianu si Sava ne-au trebuit… =))

    • funkydvd said, on 05/12/2010 at 9:56 am

      Eu invat tot in Vianu, si cel putin semestrul asta totul a fost ca o vacanta. Vin la scoala si zic: azi la ce ore sa stau?, nu am nicio tema, iar daca am o fac in clasa:)) Bine, nici nu am o medie exceptionala, dar tot este peste 9,50:))

      • madalina2411 said, on 05/12/2010 at 11:30 am

        E adevarata si partea cu vacanta (si la noi a fost la fel), doar ca eu am obiceiul de a fi prost organizata si atunci ajung sa imi fac in clasa temele la materiile mai importante (mate, fizica…). Si asta ma omoara pe mine. Ca a trecut anul asta aproape de tot si eu mereu n-aveam timp sau vroiam sa fac o chestie si de fapt trebuia sa fac alta… Mi-am propus ca intr-a 10-a sa fiu ceva mai organizata.😀


Lasă un răspuns

