Pieces

Zi de vara

Posted in Uncategorized by madalina2411 on 05/20/2010

Ca prin vis o auzi:

– Anaaa, trezeste-teeeeee! Asta, evident, daca mai vrei loc pe plaja.. zise fata trantindu-i peste fata Anei un prosop cu miros de sare. Era prosopul ei.

Dintre paturi se auzi un zgomot infundat: „Daaaa, vin, vin… Oricum am adormit in costumul de baie..”

Ana se muta pe bucata cealalta a patului dublu din camera de hotel si fu surprinsa sa simta doar asternuturile reci:

– Andrei unde e ?

– Ahhh, ti-am mai zis de 1000 de ori. Dar stiu ca vodka, tequila si whisky-ul au efect de guma de sters asupra mintii tale: s-a dus sa ne ia noua cafea, tigari si covrigi. Cred ca mai bine renuntam la plaja azi. Mahmureala aia ma ajunge si pe mine.

Cu aceste ultime cuvinte si fata satena se tranti pe pat, peste prietena sa cea mai buna.

” Eu nu te-as sfatui sa te strecori prea adanc intre cearceafurile astea… sincer.” zise Ana suflandu-si carliontii de pe ochi, deja ridicata in capul oaselor pe pat.

„Oh, crede-ma, nici nu ma riscam. Dupa gemetele de noaptea trecuta si multiplele tale intalniri cu baia din cauza alcoolului, nici nu m-as fi avantat mai mult de-atat.”

„Asa, hai, tine-mi morale! A fost singura noapte in care am putut iesi impreuna, doar noi, si asta doar pentru ca la TV era nu-stiu-ce emisiune de dans la care vroia Andrei sa se uite.”

„Si a fost superb, si m-am distrat, si am baut si eu, si chiar mai mult ca tine, dar eu nu aduc cine stie ce tipi sa fac sex cu ei beata. Eu vin si ma culc.” spuse fata cu o usoara suparare in glas si strangand o perna la piept.

„Ai si tu dreptate. Dar Andrei nu e orice tip. Si nu e vina mea ca pentru el toata faza cu <<stau singur acasa sa beau bere si sa ma uit la TV>> era doar un pretext ca sa imi pregateasca mie o seara de vis.” spuse Ana cu o fata visatoare. „Cand o sa te prinzi si tu ca chestiile astea sunt firesti?”

„1: BLEAH, nici nu vreau sa aud mai mult!! si 2: am avut si eu parte de ele, dar acum nu imi mai trebuie. Cum era? Ah, da! Vreau actiuneee!”

Dupa 5 minute mai tarziu si multe hohote de ras, se auzi incuietoarea usii de la intrare rasucindu-se, usa deschizandu-se si in pragul ei se ivi un tanar inalt, blond, cu ochelari si cu ochii umflati de nesomn.

„Iubituleeeeeee!” fu reactia Anei, care atunci cand il vazu ii sari fericita de gat.

Baiatul, cu un zambet strengar in coltul gurii, intoarse capul spre fata care statea pe pat cu o mutra plictisita: „S-a trezit Frumoasa Adormita?”

„S-a trezit, dar e tot mahmura, asta o sa iti garanteze si ea cand o sa se dezlipeasca de tine. Cat despre mine… ce sa mai zic. Undeva dupa al 14-lea shot de tequila incep sa nu mi se mai lege evenimentele in minte.”

„Mada, daca nu te-as cunoaste, poate as fi impresionat. Dar fiind vorba de tine, crede-ma, eu sunt de parerea ca daca la al 14-lea ai inceput sa uiti inseamna ca iti pierzi din antrenament.”

„Asa o fi, Andrei, dar deocamdata, cu sau fara antrenament, pe unul din paharele alea cu cafea si pe doi din covrigi, scrie numele meu!” spuse fata ridicandu-se brusc si smulgandu-i tanarului punga din mana.

„Tine minte: orice, numai sa nu le versi!” spuse baiatul alarmat.

„Daaa, stiuuu, e deja a treia saptamana de cand sunt cu voi la mare, a 13-a dimineata cand tu aduci leacurile pentru usurat mahmureala si am ajuns la al 50-lea tip care m-a sarutat si inca nu mi-am adus aminte cum il cheama.”

Andrei si Ana se uitara uluiti unul la celalalt: „Tipic!” spusera ei aproape in cor.

„Hai lasa-ti-ma pe mine si incepeti sa adunati. E randul vostru la curatenie. Si dupa toate sticlele de Absolut care zac pe-aici… As zice ca aveti de lucru.”

„Madaaaaa, stii ca te iubim, nu? Daca strangi tu, diseara bei pe banii nostri.”

„Iaaaaaar?! Bine, dar macar inchideti usa si da-ti-mi un Ipod, m-am saturat de gemete de placere. Daca nu sunt ale mele, n-are farmec…”

Si da, sper ca odata si-odata macar un pic sa semene povestea noastra cu asta. Macar la partea cu avut bani de bautura multa.😀

4 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Stefan said, on 05/23/2010 at 10:06 pm

    si eeuuu?:( m-am suparat

    • madalina2411 said, on 05/24/2010 at 10:02 am

      asta era asa de la mine pentru ei. o sa fim si noi:)) >:D<

      • Stefan said, on 05/24/2010 at 2:53 pm

        „am ajuns la al 50-lea tip care m-a sarutat si inca nu mi-am adus aminte cum il cheama.” :-W

      • madalina2411 said, on 05/24/2010 at 3:08 pm

        nici nu e sf


Lasă un răspuns

