Pieces

Posted in aberatii by madalina2411 on 11/25/2010

Acum o sa imi bag picioarele in tot ceea ce planuisem sa fac azi si o sa scriu. Nu stiu daca o sa fie ceva dragut, inteligent sau mai stiu eu cum. Sunt 99% sanse sa iasa doar un cacat fara sens. Dar ca idee, imi face bine sa scriu. Ma descarc. Nu de alta, dar am obosit tare rau ultimele sa zicem vreo 2 luni. Daca nu erau anumite persoane, era foarte trist pentru mine si psihicul meu. Asa ca le multumesc celor care au fost acolo cand am avut nevoie si care sunt in continuare.

Multumesc, deci.

As mai vrea sa spun anumitor altor persoane decat cele de mai sus sa se duca sa se impuste, sa nu mai faca umbra pamantului, sa scape umanitatea de inca vreo cateva experimente esuate. Probabil la fel cred si ei despre mine, dar vai ce trist ca nu imi pasa.

Asaaaa, what else?

As vrea sa pot sa uit de scoala si toate cacaturile si sa ma distrez sambata asta cel putin la fel de bine ca sambata trecuta si sa-mi iasa planurile si sa arat si eu onorabil la bal.

As vrea ca o anumita alta persoana diferita de cele de mai sus sa se trezeasca/destepte/realizeze ca exist. Ar fi ataaaat de dragut and you would make my day. Din nefericire pentru mine, chiar mi-ar parea mult prea bine daca te-ai prinde.

Constat ca imi pasa prea tare. In toate privintele. Cand de fapt nu am de ce. Dar nu e panica, o sa ma chinui sa ma vindec de boala asta si deja imi iese. Yey for me!

As vrea si sa termin „Mananca. Roaga-te. Iubeste.” + restul din milionul de carti pe care vreau sa le citesc.

As vrea sa vi se aprinda beculetu’ ca in ciuda tuturor barfelor, vorbelor, mistourilor suportate sau spuse/facute, I’m here for you,guys. Highschool drama would be nothing without you. :)) Poate ca semanam a potera/Fratia Inelului/bisericuta, dar cred/sper/vreau sa cred ca nu e degeaba. Ca suntem unite pentru ca ne intelegem bine & all that.

Si cum ziceam, iar a iesit un maaare cacat. Asa ca imi bag frumos picioarele si ma intorc la Ion. Macar el moare la sfarsit, ceea ce vad ca nu se intampla si cu unii din voi, din pacate. Dar na, speranta moare ultima.

 

Lasă un răspuns

