Pieces

Azi am o zi buna

Posted in Uncategorized by madalina2411 on 12/13/2010

Sau am avut. Ma rog, atat de buna cat poate fi dupa ce am primit o tastatura de silicon foarte amuzanta de altfel, dar complet mancatoare de ficati pentru ca fac un catralion de greseli de scriere de la ea. Macar nu se mai aude asa tare cand tacan.

Azi am aflat ca merg la vara la Roma.❤ Abia astepttt!!! Evident, cu aceeasi minunati colegi cu care am petrecut si pe meleaguri spaniole. Life is looking pretty good for me these days.

Ma rog, cu exceptia anumitor mici aspecte pe care incerc sa le dau uitarii. Aaaa si party party sambata si vineri gata tezele! Imi place in clasa a zecea. Ma distrez, ma distrez. Ficatul meu poate ca nu, dar eu da, cu siguranta. Asta e tot ce imi trebuie acum si nu e nimeni sa ma impiedice!😀

Aseara am fost la „Om Bun 20” geniala epica istorica seara! Nu credeam ca o sa ajung la varsta la care marea majoritate a cunostintelor mele isi urasc parintii, iar eu sa ii apreciez pe ai mei asa mult. Mama a stiut mai multe cantece decat mine.😛

Iar in vacanta de iarna fac pozeeeeeeeeee!❤

Sper ca si tu te distrezi.

 

Lasă un răspuns

