Pieces

awake, awoke, awoken

Posted in Uncategorized by madalina2411 on 04/18/2011

M-am trezit brusc din cosmarul pe care tocmai il avusesem. Perna imi era plina de lacrimi sarate, tremuram si imi simteam muschii atat de obositi de parca alergasem 100 de kilometri. Mi-am adus aminte ce visasem: eram eu si cu tine intr-o camera unde nu era decat un pat. Stateam pe el si motaiam unul langa celalalt. Ne-am aprins cate o tigara si ne-am zambit. Era unul din momentele cand stiai ce gandesc si cand stiam ce gandesti si cand realizam ca nimic nu mai conta ci doar noi. Linistea ma ajuta sa imi pun ordine in ganduri si sa ma gandesc la cat de norocoasa sunt. Si totusi deodata ai intrerupt tacerea:

– Auzi, ce facem noi de fapt?

– Pai… ne iubim, nu?

– Esti sigura? Adica… nu crezi ca e doar asaaa … o chestie pasagera?

– De ce zici asta? zic aprinzandu-mi a doua tigara cu maini tremurande.

– Pai uite pentru ca eu ma uit la tine si nu mai vad ce vedeam odata. Te vad doar cand ma culc cu tine. In rest ma simt ca si cum nu ai exista. Ca si cum nu am fi impreuna. Ca si cum…

– Si ce ai de gand sa faci?

– Pai… sa plec.

Si zicand asta te ridici, iti aduni hainele de pe jos, te imbraci si pleci. Strig dupa tine, dar nu te intorci. Nici macar nu stiu daca m-ai auzit, daca te-ai fi intors, sau daca ai avea la ce sa te intorci.

Nu de alta, dar mi se pare ca fara tine, nu insemn nimic.

Si exact cand Universul se prabuseste asupra mea, magia se intampla: ma trezesc. Intre razele soarelui, imi apuc telefonul. Mesaj nou.

“Neata pui, ce mai faci?”

Raspuns.

“Bine, te iubesc.”

Lasă un răspuns

