Pieces

Suspine

Posted in Uncategorized by madalina2411 on 06/14/2011

Si degeaba…

Ok, m-am lamurit, in universul asta nu poti avea incredere deplina decat in propria-ti persoana, doar asa nu vei fi dezamagit. Recunosc ca doare mai mult decat mi-am imaginat sa admit asta,dar asta e, c’est la vie. Am ajuns la concluzia asta dupa ce de o vreme simt ca cel mai bun sfetnic imi este propria minte si dupa ce am realizat ca nu ma pot baza 100% pe nimeni, ca nu exista nimeni pe care sa il pot suna cand mi se face mie de confidente sa-i spun ce-mi trece prin cap. Cu toate ca iau in serios varianta sa imi fac un prieten imaginar sau un jurnal.

In fine, in periplul meu prin culisele youtube-ului am dat peste niste chestii (stiute si mai putin stiute):

si-acum scuzati-ma cat imi sterg nasu si imi termin tema la franceza. pa.

Lasă un răspuns

