Pieces

First time

Posted in Uncategorized by madalina2411 on 08/11/2011

Pentru prima data in viata mea am senzatia ca nu puteam sa fac o prostie mai mare. Cacat, cacat, cacat!

Lasand asta deoparte, in ultima perioada am meditat la o chestie oarecum ridicola: s-a terminat Harry Potter. Primul tip de care m-am indragostit a apus. E naspa! :)) Cel mai bine poate descrie starea mea fraza pe care mi-a zis-o Ana la telefon cand s-a dus sa vada ultimul film: „Bai, am vazut si ultimul film Harry Potter. De azi sunt oficial adult.” Sunt oarecum deacord cu ea. Pe bune. Era cred ca singura legatura sa zic materiala a prezentului cu trecutul meu indepartat. Nu stiu sigur daca imi pare rau sa imi pare bine daca s-a terminat, tot ce stiu este ca o sa ii duc dorul si ca a fost o epopee care mi-a marcat mai bine de jumatate de viata si care mi-a starnit obsesia actuala pentru lectura. Daca nu erau cartile astea, nu cred ca eram cum sunt acum.
Deci, oricat de ridicol ar suna, cand s-a terminat ultimul film i-am trimis o mica multumire personajului Harry Potter pentru cat de mult mi-a infrumusetat copilaria. O sa imi fie dor.

Lasă un răspuns

